Re: Hard: BIOS Compaq'a ?

Autor: egraph_at_interaccess.com
Data: Fri 21 Jun 1996 - 00:30:08 MET DST

Dariusz Torun wrote:

> Witam,
> czy ktos wie, jak dostac sie do BIOSa w ,,firmowych komputrach''
> niejakiego Compaq'a /typ: Deskpro XE 466 / ?
> Moze jakis Del przy starcie czy inne ,,czteryklawisze'' ???
>
> Uklony
> Darek
Prosze sprobowac Ctrl+ALt+Del. Wiem, ze kiedy instalowalem Win95
znajomemu to chyba dzialalo. Niemoge sie w tej chwili dodzwonic do
niego, ale prosze sprobowac i odpisac. Czy w Polsce nie ma
przedstawicielstwa Compaq?

                        ***************

Niestety pamiec jest zawodna, Sciagnalem z www Compaq:

Q. How do I access the CMOS setup utility?

A. For older product models, like the Deskpro 286 or 386, place the
Diagnostics disk in the disk drive, reboot your system, and choose
computer setup from the menu.

For newer products like the ProLinea, Deskpro, Deskpro XL, Deskpro XE,
or Presario, press the F10 key while the
cursor is in the upper right hand corner of the screen. This happens
just after the 2 beeps when booting.

To wszystko co znalazlem.

Pozdrawiam,
Mazurek