Re: ODP: Swieta wojna trwa

Autor: Pawel Baranowski (baranows_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 16:25:28 MET DST

In <4q9qj2$1jo_at_olorin.nask.pl>, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) writes:

>A co do tego 12 MHz - czy jestes pewien, ze chodzilo o taktowanie ?

Tak wyczytalem w manualu do wyzej wymienionego systemu.

>O ile pamietam, to rownolegle z 286/16 pojawily sie najrozmaitsze
>'wynalazki' w dziedzinie BIOSow i plyt glownych - typu EMS na plycie
>glownej, shadow BIOS itp. i programy pracujace w trybie chronionym
>nie za bardzo je kochaly. Ladnych pare nocy spedzilem kiedys przy
>probach zmuszenia do pracy Netware 2.12 ELS czy 2.15 Advanced
>w trybie niededykowanym na tych 'potworkach'. Na niektorych w
>ogole sie nie dawalo - moze z Xenixem bylo podobnie ?

Bardzo mozliwe, ale mi sie nie udalo postawic Xenixa na 286/16 MHz,
a w BIOSie poza dyskami i karta grafiki bylo jedynie "Scratch RAM opration",
a widzialem chodzacy na 286/12 MHz z tym samym BIOSem.

                      Pawel Baranowski
E-mail: owski_at_slc1.geol.agh.edu.pl
         baranows_at_uci.agh.edu.pl