Re: Wolfenstein w Win95

Autor: Adam Lesien (pbg_at_magnum.lodz.pl)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 19:08:46 MET DST

Jacek Kijewski wrote:
> Otoz na komputerze mojego przyszlego tescia (Optimus,
> pentium 120, 16MB RAM) nie moge uruchmic slynnej gry Wolfenstein ;-).

Ta slynna gra jest tak stara i tak kijowa, ze daj sobie spokoj,
lepiej poszukaj Duke Nukem 3D.

Gre masz pewnie piracka wiec nie raklamuj przy jej pomocy swojego
komputera bo Cie wysmieja!

Jezeli jest to problem sprzetowy to poszukaj innego (licencjonowanego)
oprogramowania ktore sie kaszani.

Wdepnales w Optimus - mecz sie z Optimus! Niech zyja skladaki!!!

--
          _ _