szukam download font pl do straszych HP deskjet'ow

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 09:46:57 MET DST

Czesc,
  musze uzdatnic HP DeskJet520 do drukowania polskich liter pod
WP51DOS. (wiem ze TT... , ale to tylko 286 i w dodatku
ktos jest przyzwyczajny do klawiatury pl na niemieckiej (z alt),
wiec win odpada).
  Problem polega na tym HP przed 540 dosc koszmarnie drukuja
fonty pl tekstowo (i to tylko te z apostrofami, brak A, E, L/).
Zanim zaczne wywarzac drzwi chacialabym sie zorientowac, czy moze
ktos kiedys popelnil downloady do jakiego sartszego modelu DJ
(DJ, DJ+, DJ500...,nie jestem pewien zgodnosci w gore).A moze
ktos sensownie przerobil driver by estetycznie skladal?
BTW jesli te drzwi sa ciagle do wywrzenia to moze ktos zna jakies
narzedzia do wydobycia i edycjii czcionek z HP DeskJet...
Dzieki
Pawel