Re: PECETY i ich polaczenie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 15:29:15 MET DST

Grzegorz Bodaszewski napisal(-a) :

> 3Comy tez, moim zdaniem jeszcze przyzwoitsze (oczywiscie nie cenowo )
> ;-)

Tak a propos przyzwoitosci czy dlugosci segmentu na jakim pracuja? Nie
stosowalem 3com-a bo wszdzie gdzie stosowalismy smc byly wystarczajace a
jedyna istotna cecha 3com-a byla jego cena. Nic mnie nie obchodzi (w tym
rozumowaniu) szybkosc kart skoro nad nimi najczesciej sa i tak windoze lub
inna dosa a jak jest UNIX to 10% roznica w wydajnosci nic nie robi. Tyle.

--
Wojtek