Re: Turbo i cache w shuttle

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 18 Jun 1996 - 22:40:24 MET DST

> Dziekuje. A dlaczego uwazasz WT za 'normalny' tryb cache'u? Tylko tak
> Ci sie napisalo, czy masz jakies istotny powod?
> Wiele dobrego slyszalem o asusach, a to rozwiazanie, ktore opisujesz
> nie jest eleganckie.

ano z prostego powodu jest to normalne - tak byl projektowany 486 i dla
niego wlasnie standardowym trybem pracy cache jest WT. WB jest
rozszerzeniem, ktore teoretycznie moze powodowac problemy. asusy sa
faktycznie bardzo dobre, a rozwiazanie jest rownie eleganckie jak kazde inne
- po prostu jedna z metod, nierzadko bardzo przydatna.
karpio