POMOCY! - klopoty z karta modem Cirrus Data Fax

Autor: Wojtek Piotrowski (expo_at_man.szczecin.pl)
Data: Tue 18 Jun 1996 - 18:58:44 MET DST

Pomocy!!!
Jak udostepnic modem "Cirrus Data Fax Voice MDK1414UN" systemowi Win95?
Caly problem tkwi na pewno w plycie glownej Pentium Intel Triton Plug &
Play - ze stara plyta 486 VLB (i Win95) wszystko bylo OK.
Win95 zidentyfikowal modem poprawnie, ale go nie obsluguje: Przy modemie
ustawionym na COM 2 i porcie wylaczonym na plycie mam komunikat:
"Otwarcie portu nie bylo mozliwe". Przy porcie wlaczonym: "Modem jest
zajety lub nie moze byc znaleziony. Prosze upewnic sie, czy modem jest
wlaczony i podlaczony wlasciwie." Albo inne rownie niefajne.
Co ciekawe - sharewarowe programiki terminalowe dla DOS'a i dla win31
jakos sobie radza. Cheyenne BitWare czasami tez, ale jest masa bledow
transmisji.
Co robic??? W Internecie tyle wspanialosci. Nie dla mnie...

Wojtek Piotrowski