Re: Wolfenstein w Win95

Autor: Marek Ciesielski (laser_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 18 Jun 1996 - 11:22:03 MET DST

On 17 Jun 1996 13:46:05 GMT, ubkamins_at_cyf-kr.edu.pl (Marcin Kaminski)
wrote:

> [...]
>pentium 120, 16MB RAM) nie moge uruchmic slynnej gry Wolfenstein ;-). Tzn.
>ta gra uruchamia sie, ale po ok. 10 s zawiesza sie. Podobne sa problemy,
>gdy komputer uruchamiam w trybie MSDOS. Tutaj w ogole nie chodzi, a
>pojawia siew komunikat o koniecznosci zainstalowania HihgMemory itp.
>Probowalem modyfikowac autoexec i config ale nie znam sie na tym za
>bardzo. Gra chodzi bez problemu na komputerach z Win 3.11 i normalnym DOS.
>Bardzo prosze o pomoc, ale tak step by step, bo jestem tylko przecietnym
>uzytkownikiem komputerow ;-((((, ktory wpada w panike, gdy pojawiaja sie

Powazna sprawa - lepiej nie podpadac przyszlemu tesciowi :)
Podaj wiecej szczegolow - Konfiguracja komputera.
Sprobuj wylaczyc automatyczne przydzielanie adresow Plug&Play w
BIOS'ie (W roznych BIOSach jest to roznie podane, wiec nie mozna
lopatologiczne).
Na razie to tyle - podaj wiecej szczegolow.

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | | LASER