Re: FreeBSD ,klopoty z klawiatura

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 Jun 1996 - 02:09:37 MET DST

Piotr Roszkowski (roszkows_at_harpun.mimuw.edu.pl) wrote:
: Witam .
: Mam taki oto problem podczas instalacji FreeBSD .
: (zdaje sie ze jest to problem sprzetowy dlatego tutaj list wysylam) :
: podczas bootowania komputera pojawia sie taki oto blad :
: RTC BIOS diagnostic error 1
: fault virtual adresses 0x0
: fault code =supervisor read ,page not present
: ...
: processor eflag = interrupt enabled
: (no ilasnie ktos mi zresetowal komputer i nie moge reszty przepisac )
ja mialem podobne problemy podczas zmuszania freebsd do pracy z LANCE ethernet
pci, tak w skrocie powodowalo to zle wartosci w krenelu dla tej karty - iomem

: Jesli nie uruchomie wiekszej ilosci driverow , wtedy udaje mi sie przejsc
: poza te problemy ,lecz niestety klawiatura nie reaguje na nic .
: Nawet diody sie nie zapalaja po nacisnieciu num-lock .
: Bede bardzo wdzieczny za wyjasnienie mi powodow tego co sie dzieje .

http://www.freebsd.org potem search i zobacz czy ktos juz mial taki problem,
jesli nie to przy boot prompt podaj -cv , wywal wszystko, potem dodawaj
po kolei i zobacz ktory device powoduje ten blad, wtedy mozna dalej
szukac rozwiazania :)

-adam