Re: Swieta wojna trwa

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 16 Jun 1996 - 23:17:57 MET DST

On 17 Jun 1996 16:41:41 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>Bardzo brzydkie slowa Slawku. Gdybys byl swiezutkim uczestnikiem PECETa
>i zareagowal w ten sposob po przeczytaniu 2, 3 moich postingow - byloby
>to usprawiedliwione. Czytasz to liste jednak juz wystarczajaco dlugo,
>aby wiedziec ze tego typu atak w stosunku do mnie jest co najmniej unfair.

OK Grego wedlug mnie przewsadzasasz po prstu z reklama OS/2. Bo to juz
jest raklama.

>Gdybys czytywal rowniez czasopisma informatyczne poswiecone "wielkiej
>informatyce" (a nie wylacznie rynkowi SOHO) nie wypisywalbys tego typu
>farmazonow (za przeproszeniem). W wielkich kooperacjach OS/2 jest bardzo
>popularny. Wez sobie do reki np. statystyki n/t jakiegozto systemu
>operacyjnego uzywaja banki z pierwszej piecdziesiatki (zarowno
>amerykanskiej jak i swiatowej). O kontrakcie na informatyzacje Marynarki
>Stanow Zjednoczonych tez pewnie nie slyszales.
>(A gdyby Navy zakupila w95 - slyszalbys na pewno)
Grego, ja pracuje w takiej bardzo bardzo duzej i win95 jest
standardem na notebooks i desktops dla management. A to jest ogromny
rynek. (Troche sajela przyczajka adminow bo do win95 launch minelo juz
przeciez
Moja firma do nie dawna sama sobie sprzet produkowala (!!!) wiec
wyobraz sobie zapotrzebowanie.

>A ile ich maja? hl/e hl/e hl/e
Chocby caly MS Office dla win95 standard z biznesie (oczywiscei zaraz
mi przytoczysz jakies dane ktore wskazuja na odwrotna sytuacje. Takie
dane pewnie sa w gazetach poswieconych OS/2 albo z raportow IBM. Ja
wiem ze okolo 80% komputerow na swiecie chodzli pod OSem z MS. I DOS
nie jest wiekszoscia.
Grego ja nie chce wojny, nie jestem fachowcem zeby dyskutowac a
architekturze systemu podoba mi sie win95 i tyle.
To by bylo tyle prosze innych o nie folowapowanie, nie chce zaczynac
niczego czego nie powinno byc na liscie pl.comp.pecet
 Na razie:
  --
  Slawek Duchnowski

   *Proud New Yorker*