Re: Jaki modem kupic??14400??

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 16 Jun 1996 - 21:49:19 MET DST

On Mon, 17 Jun 1996 07:33:08 GMT, laser_at_gryzmak.lodz.pdi.net (Marek
Ciesielski) wrote:

>Raczej nie. Telekomunikacja zapowiada ze bedzie odlaczala telefony,
>jezeli zlapie delikwenta, ktory uzywa tychmodemow.
>
> Marek Ciesielski

To jescze bardziej smieszne apbo i nie:(. Ja mam takiego USR 28800
Int. Ma chodzic na 33.6 w praktyce to jest najczesciej 31.cos tam. Ale
te 3 czy 4 Kb przy zabawie w multimedia to tez cos.
W tym kapitalistycznym raju kroluja komunistyczne rozumowanie:
rzad (i jego agencje) zna sie na wszytskim i wszytsko najlepiej
 Na razie:
  --
  Slawek Duchnowski

   *Proud New Yorker*