Re: Dyski ok. 2GB

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 20:44:48 MET DST

> Chce sobie kupic dysk o pojemnosci >=2GB.
> Chcialbym oczywiscie zeby byl on jak najszybszy i najlepszy.

kazdy by chcial ;) ale na powaznie - w chwili obecnej polecalbym Ci dysk
Caviar 32000 - ok. 2GB. jest to jedno z najszybszych tego typu urzadzen na
rynku - bardzo dobry transfer, rewelacyjny czas dostepu, sporo cache'u o
bardzo wydajnej organizacji, dosc energooszczedny i cichy. uzywam dysku
podobnego typu (troche wiekszy - 2.6gb, ale niestety wyraznie drozszy) i
jestem bardziej niz zadowolony. z tego co widze, nie tylko ja mam takie
odczucia uzywajac nowych caviarow. jedyna uwaga - nie wkladac do obudow typu
slim lub zamontowac dodatkowy wiatraczek - dyski sa dosc cieple podczas
pracy a producent przestrzega, ze przegrzanie moze spowodowac uszkodzenie.
zreszta jest to cecha wspolna wszystkich urzadzen duzej pojemnosci. w
porownaniu z konkurencja opisywany caviarek jest srednio 30% szybszy (np. od
seagatow). cena: ponizej 9mln (z VAT, na rachunek itd).

karpio