Re: PECETY i ich polaczenie

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 19:35:23 MET DST

Jacek Wojaczynski (jacekwoj_at_capella.ae.poznan.pl) wrote:
: Wydaje mi sie ze pewnym wyjsciem bylaby karta sieciowa, ale nie do konca
: wiem jak to jest z takim laczeniem... Oto kilka dreczacych mnie pytan:
:
: 1. Na jaka odleglosc mozna laczyc komputery za pomoca 2 kart sieciowych i
: koncentryka ?

Do innego budynku? W ogole nie mozna.
To znaczy mozna, ale ryzykujesz ze Ci sie komputery spala po najblizszej
burzy.

: 2. Ile kosztuje dobry kabel ?

Swiatlowod, zbrojony, odporny klimatycznie - rzedu 10zl/m.

: 3. Jakie jest potrzebne oprogramowanie do przesylania danych ? (nie
: wydaje mi sie aby bylo one dostarczane z karta sieciowa...)

Czesciowo przychodzi. Najprosciej odpowiedziec, ze Linux/Windows95/OS-2
maja potrzebne oprogramowanie w pakiecie...

Jarek.