Samba (laczenie OS/2 i Irixa)

Autor: Bartlomiej Rajwa (rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 18:56:07 MET DST

Czesc!

Z pewnoscia ktos z czytelnikow tej listy mial okazje uzywac Samby do
laczenia Irixa z Win95 albo OS/2. Mam u siebie takie wlasnie polaczenie
i chodzi to wszystko bez problemow. Ostatnio chcialem jednak by OS/2
widzial drukarke podlaczona do SGI (dotad bylo odwrotnie - SGI drukowal
na drukarce podpietej do komputera z OS/2. Warp ma bowiem lp daemona).
Pogrzebalem w pliku konfikguracyjnym do samby ale nic mi sie nie udalo
osiagnac. Z pewnoscia chodzi o jakis glupi blad. Tak wiec wrocilem do
ustawien poczatkowych i obiecalem sobie, ze zajme sie sprawa gdy bede
mial wiecej wolego czasu. Ale... ostatecznie po coz sa newsy, jesli nie
po to by po raz drugi nie wynajdywac kola!

Jesli ktos ma u siebie funkcjonujace polaczenie SMB, gdzie dziala tez
drukowanie, to bylbym wdzieczny za podeslanie na moj adres pliku
smb.conf (albo przynajmniej fragmentu dotyczacego drukowania). Najlepiej
sie nauczyc na przykladzie...

Pozdrawiam i z gory dziekuje

Bartek Rajwa

---