Re: HOT 419 + Am5x86

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 16:13:59 MET DST

On Mon, 17 Jun 1996, Marcin Witek wrote:

> Stalem sie ostatnio szczesliwym posiadaczem procesora AMD Am5x86 no i
> oczywiscie pojawilo sie kilka problemow, moze znajdzie sie ktos kto zna ich
> rozwiazanie.
> Procesor wlozylem do plyty Shuttle HOT419 ( 3*VLB ), a poniewaz nie ma ona
> w instrukcji napisane jak zworkowac taki procesor ( jest max Intel DX4 100)
> to ustawilem go jak P24D bo podobno tak trzeba. Oprocz tego "podkrecilem"
> go na 160 MHz. Wszystko niby chodzi ale:
> 1. Jak wlacze sobie usypianie plyty po jakims czasie to komputer zamiast
> [...]

Czesc !!!
Przupuszczam ze Twoje problemy sa spowodowane stara wersja Biosu ktory nie
zna tego procesora i mimo ze podlaczylbys go np. jako DX4-150 to i tak to
nic nie pomoze. Musisz wiec zdobyc nowa wersje Biosa do Twojej plyty,
ktory obsluguje procesor Am5x86 133 MHz. To na razie tyle.

Pozdrawiam
Lukasz
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl