RE: PSI KURIER WPROWADZA LUDZI W BLAD!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 15:15:24 MET DST

> ^^^^^^^^^^^^^
> a moze to jest tylko blad literowy - powinno byc EIDE 14.3MB/s

nie wydaje mi sie. nikt nie podaje takiej akurat wielkosci bo wlasciwie nie
bardzo wiadomo skad ona moglby sie wziac. w przypadku 13.3 i 16.6 sa to
predkosci odpowiednich pio-modow. rzecz jasna caviary pracuje poprawnie w
obu z nich, wiec bez problemow mozna bylo umiescic je w obu tabelkach. 4.3
to rzeczywisty transfer z dysku podawany zapewne przez jakis program
testujacy i tak panowie redaktorzy to podali. wyglada to na celowa
manipulacje (ciekawe ile panowie wzieli lapowki od dystrybutora seagatow?)
ze strony redakcji a nie na literowke.
karpio