Re: Gielda wroclawska - ostrzezenie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 15 Jun 1996 - 10:55:32 MET DST

Michal Borkowski napisal(-a) :

> Plyty z plastikowym cachem mozna znalezc na wielu stoiskach - sam
> bylem zaskoczony ile ich tam jest. Tyle tylko ze kupujacy je sam
> sobie jest winien - te plyty sa wyraznie tansze od innych, kosztuja
> kolo 2mln i roznica w cenie odpowiada mniej wiecej cenie brakujacego
> cacha. Wiec - nie dostaja cache ale i za niego nie placa.

No wiesz. Jeszcze chwila i dojdziesz do wnioskow:

- kupujacy duren. Jak chce kupic kupe (przepraszam ka/l) w srebrej foli i
placic jak za srebrna firurke to jego wina.
- jesli jest popyt na wpomniana kupe - nalezy jej wiecej produkowac i
sprzedawac.
- winny jest zawsze klient a nie to ze jest producent/dystrybutor robi go w
konia.

Pomijam tutaj ten drobny fakt o ktorym pisal juz Janek Rychter ze kupujac
plyte dostal napisane dosc czytelnie ze plyta POSIADA 256KB CACHE.
Faktycznie nie dostaja i nie placa, tylko mysla ze dostaja.

> Poza tym przygladalem sie karteczkam z opisami plyty i cena - i nigdzie
> tam nie bylo napisane ze na plycie jest cache (ale i nie bylo ze nie ma).
> Wiec trudno mowic by tu ktos kogos oszukiwal.

Slusznie, te plastikowe koniki (cytat z Sondy) ulozone ja baraki wojskowe na
plycie sa tylko ku przestrodze, nie wiadomo przed czym. Zreszta napis tez ma
odstraszac "CACHE". Czyz nie?

> Choc w moze w tym przypadku sprzedawca faktycznie twierdzil ze jest tam
> cache - radzono mi kiedys by unikac panow w tylnym prawym rogu gieldy.

A ja zawsze radzilem aby unikac wogole tego fragmentu Warszawy w sobote i
niedziele.

> A najlepiej przed kupowaniem czegos na gieldzie popytac sie kto jest
> tam uwazany za soldnego sprzedawce - jest tam takich niemalo.

Wogole to najlepiej tam sie nie pokazywac. Kiedys mowilem ze najlepiej na
gieldzie kupowac pudelka z dyskietkami, ale jak zobaczylem podrobki
Verbatimek (lepsze jesli chodzi o nadruki) to sie poddalem (dodam ze sa
bardzo wytrzymale i znakomite, najlepsza wytrzymala rowny tydzien).
Proponuje kupowac na gieldzie podkladki pod myszy, ale na Boga, nie pod te
optyczne !!!

PS. Zeby nie bylo to wcale nie zapraszam do tch, nasza firma jest raczej
nastawiona na wiekszych dystrybutorow co moze sie odbijac cena. Natomiast
jak komus zalezy na jakosci to z czystym sumieniem polecam rozmowe w naszej
firmie, moze i nie kupisz, ale poznasz nasze zdanie n/t sprzetu.

--
Wojtek