Re: GUS - wzmacniacz

Autor: Jaroslaw P.Jarzebowski (JPJ_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Sat 15 Jun 1996 - 10:00:06 MET DST

> czy ktos moze sie orientuje jakie sa rezystancje na wyjsciu line GUS i
> standardowym WE mikrofonowym magnetofonu? Bo nie mam akurat magnetofonu
> z wejsciem innym niz mikrofon, a gdy podlaczam GUS line-out do WE mic
> magnetofonu to dzwiek mam przesterowany, i w ogole... szkoda gadac.
> Dzieki!
> *** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***
> *** Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41 ***
Czesc.
Problem lezy w poziomach napiec a nie w rezystancjach.
Wejscie mikrofonowe ma czulosc ok 3-5 mV natomiast wyjscie liniowe
ok 1 V. Przesterowales wiec ok 200 razy.
Masz dwa wyjscia:
1.pogrzebac w magnetofonie i wyciac wzmacniacz wstepny (raczej
trudne bez odrobiny wprawy w trzymaniu lutownicy);
2. zrobicdwa (dla lewego i prawego) dzielniki rezystancyjne :

    gus --[===]------*----- magnet
       ok 470k ohm |

           | ok 2 k Ohm

   powinno dzialac (nie sprawdzilem, pisze z glowy).

 Jaroslaw P. Jarzebowski, student     E-Mail: jpj_at_soi.riviera.pw.edu.pl
 Warsaw University of Technology        voice (0-22) 756 22 50
 Dept. of Electronic & Computer Science
 Institute of Control and Computational Engineering      *** POLAND ***
mail'e z polskimi literami w MIME mile widziane