Re: drukarki A5 laser

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 14 Jun 1996 - 22:02:11 MET DST

Kazimiera Lesniak (leska_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

> A czy ja wygladam na blondynke z duzym biustem ?
> Nie, sa (podobnoo) takie drukarki na rynku - jednej z znanych firm
> (oki ?)
> nadal poszukuje

Moze i produkuja, ale ze wzgledu na niewielka skale tejze produkcji beda
pewnie diablo drogie. Ostatnio przegladalem oferty pewnego producenta
drukarek paragonowych (takie malenstwa stosowane np. w kasach sklepowych
czy na poczcie) i sie zalamalem - drukarka iglowa wielkosci telefonu
kosztuje 1200-2000 zlotych+VAT. Dlarego jezeli wymiary nie sa absolutnie
krytycznym wymogiem radzilbym jednak wybrac model A4. Dodatkowo
koszty eksploatacji tez powinny byc nizsze - w zyciu nie widzialem
toneru do drukarki A5...

Tomek

--
Tomasz Finke