Re: AMD K5-90

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Fri 14 Jun 1996 - 11:48:20 MET DST

On 5 Jun 1996, Andrzej Karpinski wrote:

> coz... onanizowanie sie wynikami. wystarczy podkrecic pentium 75 do 100MHz i
> bedziesz mial to samo. pozostaje pytanie, czy i na ile bedzie to poprawnie
> dzialalo, bo akurat o to chodzi. btw. podane przez ciebie wyniki osiaga moj
> amd 5x86 w plycie 486 (nawet lepsze), wiec specjalnie bym sie nie podniecal.
> karpio

  Nie wiem o co Wam wszystkim chodzi. Sam mam AMDk5(90) i plyte
expertboard, i wszystko mi chodzi bez zarzutu. A jesli chodzi o testy to
Sysinfo NU8 produkuje bzdury... Ale np. olanfmark 2.0 jest na poziomie
Pentium 150. Co o tym powiecie.
ps. Nie korzystalem z niego pod 3d studio, wiec nie wiem, ale nie chce mi
sie wierzyc, ze sa takie problemy... ( AMD to powazna firma i nie
wypuszcza bubli )...
Cody