Re: descent 2 - prosba

Autor: Tomasz TARCHALA (chld9bm8_at_ibmmail.com)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 16:26:21 MET DST

Marcin Witek wrote:

> Sa tam takie pliki ( cos jakby robot-h.mvl i roborts-h.mvl ) i na ich
> poczatku sa tytuly filmikow ( esa.mve, esb.mve i tp. ) ktore sa zawarte
> w danym pliku. Wystarczy podmienic tytuly ( zamieniamy esb.mve->ecs.mve )
> tylko ze wtedy wyleci po innym levelu ( 2 ) tak ze trzeba to robic
> zgodnie z postepami w grze.
> Wit

No, ale mozna je chyba skopiowac pod inna nazwa zamiast te nazwy zmieniac.

A w ogole to na ominiecie filmow jest prostszy sposob: wystarczy uruchomic
gre z opcja -disableSound. Wtedy zeby przejsc z levelu 3 na 4 trzeba dojsc
do konca 3, zapisac gre, wyjsc, wejsc z powrotem z opcja -disableSound,
wyjsc ostatecznie z poziomu i znowu zapisac na poczatku levelu 4. Ditto
dla kazdego poziomu ktory sie konczy filmem.

A w ogole to wyzywam wszystkich Descentowcow na pojedynek!
Moze byc przez modem, kabelek lub LAN.
Ostrzegam ze jestem niezly :) pare miesiecy praktyki multiplayer
swoje robi :))

--
Tomasz Tarchala, chld9bm8_at_ibmmail.com, http://bull.mimuw.edu.pl/~tarchala
phones:  (+48)(22)6402440 - work,  (+48)(22)443980 - home