Re: PYTANIE :-))))))

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 14:45:13 MET DST

Slawomir Soszynski (slawek_at_loiv.torun.pl) wrote:
: Witam....
: Mam male pytanko, czy ktos moze zna bezposrednie przerwanie odpowiadajace za
: stacje dyskow oraz klawisze NUMLOCK,CAPS LOCK,SCROLL LOCK... Chodzi mi oto
: aby mozna bylo wylaczac dane kontrolki, bez wciskania danego klawisza...
: Moze niektorzy widzieli program EVER, wlasnie on powoduje taki sympatyczny
: efekcik...
:
Heja. Ja mam jakis malutki programik napisany samodzielnie (przynajmniej
mialem), ktory wylaczal mi Num Locka. Napisalem go na podstawie artykulu
w, bodajze, 'Enterze' (lub moze PC Kurierze). Tam bylo sporo o tym i byly
przykladowe programiki.

Yours DW (wrobldob_at_ii.uj.edu.pl)