Blad Worda 6.0

Autor: ROGER SWIERCZYNSKI (ROGER_at_ET.PUT.Poznan.PL)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 11:07:27 MET DST

  :Jednak raz prawie mi pomogli, a raz po tygodniu oczekiwania dostalem
  :fax z gratulacjami ze znalazlem blad w wordzie 6.0 z wydrukowanym
  :opisem bledu sciagnietym z jakiejs bazy mikrosoftowej.
  :Na pytanie czy zostanie wypuszczona wersja poprawiona zasugerowano
  :zakup wersji pod win95.
  :Jak sie okazalo po pol roku (kiedy wyszla wersja worda 7.0) ma on
  :dalej dokladnie ten sam blad. Od tego czasu nie wiem nawet czy jest
  :sens do nich dzwonic skoro nie poprawiaja wczesniej znalezionych
  :bledow (moze nie maja czasu bo przygotowuja wersje 8.0).
  :
Czesc
Moglbys podac co to za blad i jak go unikac?