Re: Cieplo, cieplej, goraco - wiatraczki.

Autor: Pawel Pierscionek (tomasz_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 15:57:27 MET DST

On Tue, 11 Jun 1996 06:32:51 +0200, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net>
wrote:

>Wiem, ze reklamowanie kolegow z TCH jest malo eleganckie, ale z tego co
>wiem oni wlasnie sprzedaja wiatraczki ACORP z roczna gwarancja na rozsadnie
>cicha prace, co przy cenie +20% w stosunku do gieldy na Grzybowskiej wydaje
>sie calkiem niezla alternatywa. O czasie pracy wiatraczkow gieldowych nie
>trzeba nikomu opowiadac - tydzien pracy i juz jazgot to norma.
>Wyslij cokolwiek na cennik_at_tch.waw.pl, dostaniesz aktualny cennik.
>Ja kupilem sobie 6 sztuk (zapasy na miesiac ;-) i na razie dzialaja)

A ja za to w druga strone!

Kupilem w TCH procesor + wiatraczek (ACROP) i w okresie
wiosenno-zimowym zatarl sie po ok 4 tygodniach. W obudowie mam
zainstalowny filtr powietrza i do tego czasu wewnatrz koputera pylek
sie nie osadzil, wiec za stan rzeczy kurzu nie bede obarczal.
Pomoglo rozruszanie wentylatorka, ale tylko na dwa dni.
Kupilem sobie na Grzybie wentylator kulkowy (40zl!!) i teraz dziala
super, procesor nawet nie jest letni. Stary wentylator do dokladnym
nasmarowaniu chlodzi teraz regulator napiecia (P166 + upaly!!!), ale i
tak bede musial wyrzucic tego ACORP'a bo co raz to sie zacina i nie
startuje i oczywiscie brzeczy!!

Oczywiscie wyslalem do TCH list, piszac co mysle o wietraczkach ACORP,
ktore sprzedaja, ale minely dwa tygonie i nadal brak odpowiedzi.

Pawel Pierscionek, EMAIL: Pawel Pierscionek<tomasz_at_waw.pdi.net>
                   WWW: http://www.pdi.net/~tomasz/pawel