Re: "zachodnie" news'y

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 13:08:51 MET DST

Gregorio Kus napisal(-a) :

> mozesz sprobowac
> news.coli.uni-sb.de
> i news.unipi.it
>
> obydwa wpuszczaly wszystkich, czy tak jest nadal - nie wiem.

GREGO NIE !!!!!!

Nie poto NASK (swiec Panie nad jego dusza) zrobil autoryzacje przy dostepie
do news aby ludzie ciagneli newsy ze swiata. Niech sobie lepiej czlowiek
skonfiguruje siec albo niech pobije swojego administratora (po to oni sa).
Ale niech nie ciagnie tego z Wloch, daj odpoczynek naszym nedznym laczom
(zwlaszcza ze jest to lacze 256k bo to na Europe).

--
Wojtek