Re: Cieplo, cieplej, goraco - wiatraczki.

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Tue 11 Jun 1996 - 01:36:48 MET DST

In <4pi6qo$lpo_at_olorin.nask.pl>, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) writes:
>Czy orientujecie sie, gdzie w Polsce mozna kupic porzadne wiatraczki ?
>Wszelkiej masci - do zasilaczy, na 486 i Pentiumy. Cena malo istotna,
>chodzi o to, zeby mialy porzadne lozyskowanie a nie zacieraly

Jesli chodzi o wiatraczki do zasilaczy to udalo mi sie kiedys kupic takie
duze (16cm) wiatraczki ktore idalnie pasuja na zewnatrz zasilacza.
(wewnetrzny wiatrak trzeba wyrzucic). Nie jest to eleganckie ale
jak sie da rezystor ( trzeba poprobowac, ja dalem ok 1k, 5W ) to chodza
bezglosnie. U mnie jeden chodzi juz ponad rok i wogle go nie slychac, a ze jest
wiekszy to i ma lepsza wydajnosc. Teraz tylko ryczacy Caviar mi chalasuje.
Pozdrawiam:)
Jarek.