Re: Noteboki z karta sieciowa

Autor: Piotr Malicki (bain_at_ternet.pl)
Data: Mon 10 Jun 1996 - 11:31:35 MET DST

> matula_at_eto.mostostal.zabrze.pl (Marcin Matula) wrote in article
<4p968e$6or_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ <----- ???????
> 2. KKarta fax - modem
> 3. Pentium 75 lub wiecej
> 4. Rozsadny dysk 540 lub wiecej.
> 5. Długi czas pracy na baterii
> 6. Stosunkowo maly ciezar wlasny.
> 7. Cena nie gra specjalnej roli
>

> Marcin Matula and Sebastian Czapla

hmmm... po co wbudowana sieciowka.. w tej chwili przecierz jest pelno tego
typu rozszerzen na kartach PCMCIA. Prawie kazdy notebook teraz ma slot w
ktory mozesz wpiac 2 karty typu I,II lub 1 karte typu III.
Osoboscie polecam karte sieciowa 3Com EtherLink III. Z instalacja pod
Win95 nie mialem zadnych problemow, chodzi calkiem znosnie... jakies
1.5MB/s.
Jak jestes z W-wy to idz do KAREN NOTEBOOKS przy Okopowej.. Tam maja
wiekszosc dostepnych w tej chwili na rynku notebookow wraz z akcesoriami
do nich. Ale wez ze soba kogos kto sie zna na rzeczy bo niestety na
fachowa obsluge u nich nie licz. Kupowalem tam 3 notebooki i goscie nie
potrafili mi udzielic odpowiedzi na najprostsze pytania.

greetz

--
|---------------------|       mailto:bain_at_ternet.pl        |