Re: Siec bez kabla

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 03:10:50 MET DST

On Fri, 7 Jun 1996 20:42:51 +0200 Jarek Lis wrote:

>: po trzecie moze daloby sie wykorzystac
>: optyke z rozwalonych CD playerow?
>
>Pomysl interesujacy. Fotodioda jest tam niestety dzielona na 4 sektory,

co nie przeszkadza

>i optyke wypadalo by wymienic - jest projetkowana na ognisko w odleglosci
>milimetrow, a nie rownolegla wiazke.

to tez nie problem: wystarczy przed nim umiescic soczewke ktora bedzie
miala ognisko w ognisku tej z CD

>Jeszcze pytanie - jak szybki jest w nich laser

nie sadze zeby to mial byc powod do zmartwienia,
skoro zaroweczka dalo sie przesylac glos...
chyba nie bedziemy nawet porownywac tej bezwladnosci cieplnej
z szybkoscia elementu badz co badz elektronicznego...

ja bym sie raczej martwil czuloscia fotodiody z CD
niz szybkoscia lasera

Grego