Moj modem (Pomocy) Dziekuje

Autor: Rafal Baczkowicz (rafal_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 21:13:23 MET DST

Czesc
Chcialem wszytskim serdecznie podziekowac
za pomoc i odpowiedzi.
W jednym z listow bylo napisane ze
to moze byc wina pik-net'u rzecz w tym ze
na szczescie to nie pik-net gdyz z nimi nie mam
zadnych problemow przy polaczeniach (28800 ).
Mam dostep do innego konta i to wlsanie
na nim tak sie wszystko sypie. Odkryle jeszcze jedna rzecz.
Usuwajac calkowicie komende +ms z 24000
termnal przez chwile wali krzaczki i znaczki a ja w tym czasie uderzam w
klawiature po pewnym czasie cale
dziadostwo sie zatrzymuje (polaczenie nadal jest)
i wiedz username: i login: wpisuje i wszytsko jest ok
o dziwo nie poda mi polaczenie i z tego co pokazuje
terminal to 26400. Szczerze miac connect jest stabilniejszy
i szybszy niz wymuszone +ms na 24000 gdzie czasmi
mialem wrazenie ze pracuje na 300 Bps.
Jednak nadal nie wiem co jest zrodlem tego zamieszania na terminalu bez
komendy wymuszajacej jakas predkosc (+ms)
Pozdrawiam

                                Rafal
ps. Z modemu jestem bardzo zadowolony
czesto lacze sie z pik-netem i nie mam zadnych problemow. Z drugiego konta
korzytsam jezeli chce sie
pobawic ftp lub www irc IPhone itd dlatego zalezalo mi na predkosci.