Re: Seagate EZ

Autor: PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 20:01:19 MET DST

"Tomasz Sokolski" <tomsok_at_kaszub.ternet.pl> wrote:

>Zainstalowalem ostanio Seagete 2,14 GB HD.
>Ale niestety musialem odpalic na dysku programk EZ-Drive bo bez tego
>system widzial jakies glupoty ( dysk 1 GB ) i taka tez mi fdisk partycje
>zakladel.
>Po odpaleniu EZ wszystko juz sie unormowalo ale.... na moj gust dysk jest
>za wolny.

Nu moj tez....ktos tu kiedys sie wypowiad ze Seagatte sa szybkie,nie
wiem ale ja widzialem kilka Meddalist'ow (nie pamietam pisowni) i
wszystkie byly znacznie wolniejsz od innych tej samej wielkosci (nawet
od krytykowanych tak Connerow).Nie wiem w czym tki przyczyna, bo z
wiarygodnych zrodel slyszalem ze faktycznie te dyski powinny wyciagac
bardzo ladne transfery.Byc moze w Seagette'ach jest cos co
uniemozliwia im dogadanie sie z niektorymi kontrolerami??

A co do EZ Drive to powinien on raczej przyspeszyc (na starych
dyskach) transfer niz zwolnic...w swoim czasie to mialem,po usunieciu
nie widzialem zadnej roznicy.

Ach, a co do glupot to mozesz miec ten sam problem co znajomy (plyta
Gigabyte,dysk Seagatte 1.3). Mainowice jak ustawi w BIOS'ie
jakiekolwiek parametry dysku,badz kaze je wykryc,to dysk
wariuje.Jedynym wyjsciem jest ustawienie AUTO_DETECT co niestety nie
kazdy lubi.

Adam Fiuk (IRC,mud: PAyMoN)
mailto:paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl