Re: corel 6 pl has expired

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 19:15:47 MET DST

Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl) wrote:
: Jacek Osiecki napisal(a):
: > >no ja bym proponowal sprawe do sadu - w koncu pieniadze sie traci, bo nie
: > >mozna pracowac.
: > Oj, chyba nie ... producenci oprogramowania odcinaja sie od JAKIEJKOLWIEK
: > odpowiedzialnosci za swoje programy ... co przy ilosci bugow w
: > rozbudowanych programach mnie nie dziwi ;)
: > No, moze mialbys jakies szanse jeslibys udowodnil zlosliwe umieszczenie
: > wirusa w programie przez Corela ... ;)
: moment, to nie byl wirus, ani zaden bug w oprogramowaniu - tylko zostala
: sprzedana wersja demo jako pelna. to zwykla kradziez.

Zla interpretacja - to tylko .... blad na nosniku, ktory podlega
gwarancyjnej wymianie..... :-)

Jarek.