Re: Zupelnie inne programy (Bylo Re: Psy wieszane na userach W95..)

Autor: Bohdan Horst (horst_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 09:34:14 MET DST

On Sun, 2 Jun 1996, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Mialem na mysli to, co napisales i to, ze prawie kazdy plik systemowy
> ma inna dlugosc i date co oznacza, ze byly zmieniane i rekompilowane.
> Przy takiej operacji po prostu MUSZA sie pojawic dodatkowe bledy -
> mysle, ze potwierdzi to kazdy programista. No i 'cudo' pt. CP1250 -
> wymarzony wrecz obiekt do popelniania bledow programistycznych.
> Do dzisiaj nie udalo mi sie uruchomic wydruku w trybie tekstowym z
> W3.11 tak, aby na drukarce byly 'ogonki' w CP852, a na ekranie w
> CP1250 - chyba po prostu sie nie da.
>

> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl

udawalo mi sie drukowac z windowsow (3.1 i 95) na drukarce z Mazovia (tak
tak byl kiedys taki przyjemny standard - nawet ramki dzialaly jak trzeba
w dosie:)) ) nie pamietam dokladnie jak, ale uzywalem Generic Driver i w
setupie mozna bylo ustawic przekodowywanie - co na ekranie odpowiada czemu
na drukarce
bylo tylko z tym troche roboty, bo trzeba bylo to recznie ustawiac ale
raz sie zrobilo i dzialalo ( no chyba, ze sie driver zmienialo )

| irl: Bohdan Antoni Horst | e-mail: nexus_at_irc.pl |
| irc: Nexus | http://iflx.physd.amu.edu.pl/~nexus |