Re: Czy juz czas na Netscape 3.x ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 06 Jun 1996 - 22:26:38 MET DST

kfoltman_at_ibm.uci.agh.edu.pl (Krzysztof Foltman) wrote:

>Najlepiej o takich, ktore pod M$ Internet Exploderem i Netszkapa sie np.
>wieszaja, czy tez redukuja do komunikatu "This browser contains some
>illegal code. Please change it. " ;)

Poprawcie mnie, jezeli sie myle, ale zdaje sie jeden z 'netszkapizmow'

wykraczajacych poza standartowy HTML to mozliwosc umieszczenia
GIF-a jako tla strony ? Jezeli tak, tu wystarczy zrobic GIF-a w
za.....bisty szlaczek tak, zeby zeby (kly, siekacze - ach, te ogonki)
od tego bolaly - standartowe browsery po prostu go pomina, a pod
netszkapa i exploderem bedzie nieczytelne.
:-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl