Re: Jest jakas dobra firma?

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Thu 06 Jun 1996 - 07:13:12 MET DST

At 22:29 5/06/96 +0200, you wrote:
>Prosze o rade:
>Firma zajmujaca sie m.in. dostawa specjalizowanych urzadzen
>medycznych zastanawia sie nad zmiana partnera - dostawcy
>standardowych komputerow PC (ok. 100 w zeszlym roku). Zadano
>mi pytanie, ktora polska firma moze za rozsadna cene zapewnic
>wysoka jakosc (niezawodnosc!)... Aha, i serwis mniej wiecej
>w calym kraju...
> Chetnie poznam Wasze zdanie, ale zeby uniknac rekla-
>miarstwa na liscie prosze o odpowiedzi na moj adres
> sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl
>no, chyba, ze ktos dojdzie do wniosku, ze odpowiedz zaintere-
> [...]

Moja firma wspolpracuje z firma w Hong Kongu, ktora moze dostarczyc Ci
systemy, lub components, pod warunkiem, ze zamowisz hurtowo, np 20 systemow.
Moja firma moze za to zaoferowac dla Berlina zabezpieczenia komputerowe
Power Smith i karty Ethernetu Ripotec, ponownie, przy wiekszym zamowieniu.
Pisz kangurex_at_clover.com.au

Stan Kulski>