Re: java

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 06 Jun 1996 - 05:37:30 MET DST

> Mozesz zrobic druga strone identyczna z dokladnoscia do tego zdjecia,
> a pierwsza strone tak przerobic, zeby po kliknieciu na to zdjecie ladowala
> sie druga.
>
> TL
>

>a nie jest to zbyt powolne? :(((( optymalnie byloby, jesli to 2 zdjecie
>byloby sciagniete wraz z pierwszym, tylko bylo 'przykryte'. Czy
>umozliwia to dopiero java?
>*** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***

Jesli zdjecie jest zrobione jako GIF to ten format umozliwia
zapisanie w jednym pliku zaladowanie kilku zdjec - np. dla celow
animacji. zajrzyjcie na moja strone http://wipos.p.lodz.pl/

Jako jedna z opcji zapisu animowanych GIFow jest "zmiana po reakcji
uzytkownika" (moje luzne tlumaczenie). Wprawdzie tego jeszcze nie
sprawdzalem ale moze to umozliwia to o co pyta Michal.

Romek animator amator (ktory jeszcze nie zna Javy)