Re: java

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 05 Jun 1996 - 20:33:59 MET DST

> On Sat, 1 Jun 1996 13:51:38 +0200 Michal R. Hoffmann wrote:
> [...]
>
> dosc sporo sie zajmowalem web'em i http, ale jak mi Bog mily nie
> zrozumialem pytania zawartego w ostatnim zdaniu. W jakim sensie
> "podmienione"? I kto (czy raczej co) ma to zrobic: client (czyli browser)
> czy server?
>
> Grego

gdy mam wyswietlona strone, a na niej swoje zdjecie, to chce, aby po
kliknieciu myszka na owym zdjeciu, zostalo tam wyswietlone inne. Tak
jak po kliknieciu na link, jest wyswietlana inna strona. Tylko ze tu
strona ma zostac bez zmian, oprocz tego zdjecia.

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***