RE: Siec bez kabla

Autor: piela_at_krysia.uni.lodz.pl
Data: Wed 05 Jun 1996 - 16:40:47 MET DST

Mam prosbe, jezeli ktos wysylalby odpowiedz do p. Marka Sztukowskiego
to bardzo prosze o wyslanie jej na liste.
Panie Marku, mam podobny problem lecz na razie "nie dojrzalem"
do jego relizacji. Byc moze , ze dyskusja na ten temat
skloni mnie do realizacji mojego zamierzenia.
W przypadku realizacji sluze wymiana doswiadczen.
W moim przypadku, wydaje mi sie,problem jest prostszy
odleglosc pomiedzy komputerami to ok. 50 m.
                        TOMEK
piela_at_krysia.uni.lodz.pl