Re: Znowu S3

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Wed 05 Jun 1996 - 12:37:20 MET DST

On Wed, 5 Jun 1996, Leszek Szczepanowski wrote:

> Mozliwe ze masz ustawiona opcje PCI/VGA Palette Snoop w BIOSie.
Nie mam, wywalilem ami, mam MR-BIOSA, ale nie sadze ze to jego wina,
pod Ami bez ustawionego snoopa tez tak bylo
> A refresh jest, nawet sie wkomponowuje w Display/Properties i ma
> mozliwosc ustawienia 85 Hz... a ten z dosa mogl 'tylko' 75.
Taaak, zainstalowalem juz nowe drivery, i w rezultacie nie moge nawet
ustawic rozdzielczosci > 1024. Nie przeszkadza mi to bo i tak nie
uzywam, ale zeby na starych driverach bylo lepiej?:(
No, a poza tym problem jak byl tak jest.

> | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio mail: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |

Tomek