Re: procesory amd 5x86

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 04 Jun 1996 - 15:40:28 MET DST

Gregorio Kus napisal(-a) :

> kod skompilowany dla pentium oznacza zazwyczaj: kod w zoptymalizowany
> dla pentium, tzn ze zmieniona kolejnoscia instrukcji aby pentiumowi
> ulatwic "zrownoleglenie" wykonywania rozkazow. Taki kod chodzi oczywiscie
> nawet i na 386.

Grego, nie dokladnie.

Nie wiem na czym dokladnie polega optymalizacja kodu na Pentium na Linuxie,
ale efektem puszczenia kernela po kompilacji na Pentium jest fakt ze po
wstaniu (?) pisze ze sorry, ale nie masz Pentium ani 486 wiec nie moze
wstac. Jesli znajde godzine to sprobuje wyszukac odpowiedni fragment ktory
probuje to stwierdzic.

--
Wojtek