Re: AMD K5-90

Autor: Marcin Wojtalik (wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl)
Data: Tue 04 Jun 1996 - 20:15:31 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> testowanie predkosci hdd w checkicie i drivery do cdromow creative 4x
> chociazby... nie bede wymienial po kolei na czym mi sie wykladal, bo bylo
> tego dosc duzo, poza tym nie wszystko pamietam i moglbym pokrecic...
> karpio

Taa. Mam ten procesorek w kompuxie od tygodnia. k5-75 staktowany na 90MHz
Nie stwierdzilem zadnych problemow oprocz malego przyrostu szybkosci w
programach naisanych w Clipperze (ale to nie moj problem). Na poczatku
troche sie przegrzewal, ale pomogla zmiana napiecia z 3.5 na 3.4V.
Ale skoro Karpio mowi, ze sie pieprzy - to pozostaje mi tylko czekac
az zacznie sie pieprzyc u mnie :))))))))))))))

--
\ Marcin Wojtalik - "Wojtal"
 \/ mailto:wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl