Re: Czy Win95?(bylo Psy wieszane na userach W95 i M$)

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Mon 03 Jun 1996 - 09:04:47 MET DST

Antoni <antoni_at_bci.krakow.pl> wrote:

>Witam!

>Wasza dyskusja na temat Win95 spowodowala ze postanowilem wyslac te list.
>Obecnie uzywam WIN95 do pracy na swoim komputerze i MS DOS+telbin do
>pracy w siecie. To ostatnie moze wydawac sie dziwne ale (jak juz
>wczesniej pisalem) nie udalo mi sie podlaczyc do Inetu przez Win95 ktore
>na sile chca miec modem i z niego dzwonic.
[...]

Uzytkownikowi kart sieciowych nie jest rzeczywiscie latwo zorientowac
sie jak polaczyc sie ze swiatem. Rozwiazanie (nie mam polskich Win,
wiec podaje nomenklature angielska):

1. Control Panel
2. Network
3. Add - Adapter
5. Wybierz swoja karte sieciowa
6. Add - Protocol
7. Wybierz protokol TCP/IP
8. Ustaw odpowiednie parametry dla karty i protokolu (Properties)

Dodatkowe informacje sa w Helpie pod haslem TCP/IP.

Pozdrawiam,
Michal

Michal Sobkowski
msob_at_ibch.poznan.pl