Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 03 Jun 1996 - 00:25:29 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Hm, nie mam doswiadczenia z wersjami PL, ale tak swoja droga, to slyszalem
>nieco inne opinie. M$ patchy nie wypuszcza,

Owszem, wypuszcza - jest tego juz spore stadko na ftp.microsoft.com
i jego mirrorach. Fakt, ze ciezko je znalezc, bo caly Softlib M$ jest
wrzucony do jednego katalogu i trzeba 'zassac' ok. 150 kB opisu,
zeby sie w tym polapac - daleko do takiego komfortu, jak np. u
Novell-a. Sam instalowalem dwa do WWG 3.11 - jeden dotyczyl
wspolpracy z kartami 3Com, a drugi to sterowniki i ekrany do
Herculesa. O ile wiem, to W95 byl juz przynajmniej raz patchowany,
przy czym na 'polskiej' stronie WWW M$ jest uwaga, ze tych patchy
nie wolno stosowac do wersji PL.

>co nie znaczy, ze produktow nie
>poprawia. Tyle ze robi to dyskretnie. Wersje PL, jako wypuszczane pozniej,
>zawieraja juz troche tych poprawek.
>Chyba ze to dlatego wlasnie sa fatalne.

Mysle, ze raczej z powodu 'wynalazkow' w rodzaju CP1250, ktorej
obsluga jest w takim np. WWG 3.11 PL porozrzucana lekko liczac po
dziesieciu plikach EXE i DLL, nie wspominajac o utility systemowych.
Swoja droga swiadczy to chyba o niechlujstwie w kodowaniu - ja piszac
program. ktory z zalozenia ma byc wielojezyczny, staralbym sie
zminimalizowac ilosc plikow, ktore trzeba zmieniac przy tlumaczeniu na

inny jezyk. Do bledow wersji US dodaja sie wiec 'buraki' wprowadzone
przy tzw. lokalizacji i mamy to, co mamy.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl