Re: Windows 3.11 a ster.Herculesa

Autor: Maciej W. Rozycki (prr09rm_at_loqi.eti.pg.gda.pl)
Data: Sat 01 Jun 1996 - 00:35:23 MET DST

On 30 May 1996, Tomasz Kloczko wrote:

> Wiadomo dlaczego :). Jako ftp-server chodzi win-NT 3.51 (komunikat po
> wejsciu na ftp-server).
[...]
> Inny eksperyment: na pierwszej sesji ftp sciagamy plik, po czym otwieramy
> druga sesje i na niej probujemy sciagmnac ten sam plik co w
> pierwszej, poczym otrzymujemy komunikat, ze nie ma takiego pliku (to sie
> nazywa wielodostep inaczej :)).

 Tego akurat nie zaobserwowalem (moze jest jakis limit > 1 dostepow do
tego samego pliku),...

> Milej zabawy .. Pozdrowienia dla wsystkich skazanych (lub skazujacych sie :)
> na win*, a wszczegolnosci NT.

 ... ale sproboj np. "reget". Z tego co wiem "REST" bylo juz przewidziane
w RFC959 (rok 1985). No, ale i386 tez mialo 32 bity w 1986 roku. I co z
tego...

 Ponadto naglowek powitalny nie jest zgodny z w.w. dokumentem, bo nie
wszystkie linie zaczynaja sie trzycyfrowym kodem bledu.

--
+         Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland          +
+           e-mail: prr09rm_at_loqi.eti.pg.gda.pl, PGP key available            +