Re: Psy wieszane na userach W95 i M$

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 21:14:21 MET DST

sduchnow_at_mars.superlink.net (Slawek Duchnowski) wrote:

> [...]

JK >>oczywiscie

SD>A moze MS nie wzial pod uwage mozliwosci naprawy CPU sznurkiem od
SD>snopowiazalki?

Slawku, nie o to chodzi - mam wrazenie, ze trzeba Ci ten
dowcip objasnic. Wersje US programow M$ maja sie tak
do wersji PL tych samych programow, jak picie w Szczawnicy
do sz.....a w piwnicy. Wiem to na przykladzie np. Foxpro 2.0
pod DOS, ktorego sam uzywalem dosyc dlugo w obu wariantach.
Foxpro US M$ jeszcze nie sp......, a wersje polska
juz zdazyl. Dokladnie to samo jest np. z Wordem 6.0 i Excelem
5.0 - wersje PL sa o klase gorsze od US, nie ma to absolutnie nic
wspolnego ze sprzetem. To, ze Twoi znajomi lekarze i humanisci
w Nowym Jorku lub dowolnym innym miejscu za oceanem
zainstalowali sobie bezproblemowo upgrade do Win95,
naprawde nie ma nic do rzeczy - bo my w kraju mamy po prostu
do czynienia z KOMPLETNIE INNYMI programami, ktore sie
tylko tak samo nazywaja i podobnie wygladaja. A jesli chodzi o sprzet

klasy PC, to ja np. w firmie mam: kilka starych skladakow, ktore
dozywaja swoich dni, kilka Delli (tylko kilka, bo zostaly uznane za
zbyt slabe jakosciowo), a reszta to HP Vectra i IBM 330. Nie powiesz

mi chyba, ze to sa zle marki sprzetu ???. Natomiast wlasnie programy
M$ sa 'powiazane na sznurki' - widac to chociazby w ilosci roznic
w plikach Win 3.1 US i PL - ponad 60 procent plikow ma inna
dlugosc i zawartosc.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl