Re: procesory amd 5x86

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 20:59:25 MET DST

> Mam glupie pytanie co to jest cpuid ??? :-)))

nowa instrukcja wprowadzona wraz z pojawieniem sie procesorow pentium
(pozniejsze 486 takze maja ja zaimplementowana) pozwalajaca na uzyskanie
podstawowych informacji nt. procesora (producent, rodzaj procesora, wersja,
wbudowane rozszerzenia i mozliwosci i inne). korzystaja z tego niektore
programy testujace (np. nowsze wersja quarterdeckowego manifestu, cachechk o
ktorym byla mowa na liscie itp)
karpio