Re: Jak rozkodowac pod DOS-em binhexa 4.0?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 20:35:45 MET DST

At 20:26 96-05-31 +0200, you wrote:

>Pomocy!
>
>Dostalem od kolegi z Wloch list zawierajacy zalacznik,
>napisany w M$ Wordzie dla Maca i kodowany binhexem.
>Problem polega na tym, ze ja nie mam Maca i nie mam
>jak tego rozkodowac. Czy ktos moglby zasugerowac
>jakies rozwiazanie?
>
>Zgnebiony
>
>Jacek

Eudora ma jako jeden z dwoch sposobow konwersji binariow na e-mail
BinHexa. Mozesz ten list wyslac do siebie i odebrac Eudora.
Oczywiscie pod warunkiem ze to pierwotnie bylo wyslane czyms
kompatybilnym z MIME.

Na sieci sa programy do konwersji BinHex. np BinHex13
Uwaga: jesli uzywasz tego programu to z maila wytnij wszystko
az do miejsca gdzie zaczyna sie napis informujacy o wersji BibHex
Ten napis zostaw.
Potem uruchom BinHex. Program jest troche dretwy bo niepotzrebnie
uzywa Borlandowskiego Okienkowania. Ale dziala

Jesli ci to nie wystarczy to pisze wlasnie taki konwerter - szybszy od BinHex13
(ale ostatnio sie zajalem WWW i szeregiem innych drobiazgow wiec nie mam
casu na dokonczenie).

Romek
------------ Informatyka to nauka eksperymentalna ------------