Re: Moj modem (Pomocy)

Autor: Slawomir Szczesniak (Slawomir.Szczesniak_at_f10.n4800.z52.global.pdi.net)
Data: Fri 31 May 1996 - 08:40:54 MET DST

Hi Rafal!

Thursday May 30 1996, Rafal Baczkowicz writes to All:

 RB> @RFC-Path: bydg.pdi.net!torun.pdi.net!mat.uni.torun.pl!uw.edu.pl!news
 RB> @RFC-Message-ID: <01bb4e37.ee1bfcc0$463eb5c2_at_david>
 RB> @RFC-NNTP-Posting-Host: dl0.silesia.pik-net.pl
 RB> @RFC-X-Newsreader: Microsoft Internet News 4.70.1080
 RB> From: "Rafal Baczkowicz" <rafal_at_silesia.pik-net.pl>

 RB> Czesc
 RB> Bardzo prosze o pomoc.
 RB> Posiadam modem wewnetrzny Zoom Comstar 28800 voice/fax/modem.
 RB> Kiedy lacze sie za moim porowajderem bez zadnych dodatkowych
 RB> komend at (przez win95 Dial Up Networking)
> [...]

Ja mam Zoom 28800 Fax/modem wew. - piszesz ze masz ustawienia fabryczne -
jezeli tak to jak pracujesz na PC to musisz spojrzec do doka i ustawic modem dla
PC gdzy moj np. byl fabrycznie ustawiony na Maca. Powinno to byc wyraznie
opisane u mnie bylo to nawet na pudelku ! Tej komendy at+ms... praktycznie nie
uzywam.

Tak wogole to zauwazylem ze wszyscy narzekaja na te zoom'y, ze nie mozna
wyciagnac pelnej szybkosci - u mnie <jak narazie> 28800 mam na dziendobry.

Aha, sprawdz czy masz wlaczone fallback i korekcje bledow !!!
Z tego co widac to chyba nie - fabrycznie raczej to ustawiaja - wniosek ktos
mogl juz na nim grzebac !!!!!!!!!!!!

Cheers,
     Slawomir

     <gobo_at_bydg.pdi.net>