Re: PC a sterowanie urzadzeniami tech.

Autor: PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 15:35:47 MET DST

majes_at_loiv.torun.pl (Piotr Majewski) wrote:

>Interesuje mnie podlaczenie do PC urzadzen technicznych i sterowanie nimi.
{..}
>Prosze wszyskich, ktorzy wiedza cos na ten temat o schematy oraz informacje
>o sterownikach, programach (zarowno profesjonalnych jak i amatorskich),
>oraz o adresy internetowe, gdzie mozna zbobyc wiecej informacji na ten
>temat. Z gory dziekuje za odpowiedzi.
> Piotr Majewski.
Uff..boje sie ze jak trafisz na kogos kto naprawde w tym siedzi to
moze cie zawalic mailem na kilka tygodni....To jest temat raczej na
kilka ksiazek,na polibudzie traktuje o tym w cholere i troche
wykladow....

A najczesciej bierzesz takie cudo jak interfejs RS i z pomoca tego
mozna podlaczyc prawie wszystko....a jak nie to projektujesz sobie
wlasna karte....proste,nie? :)

Adam Fiuk (IRC,mud: PAyMoN)
mailto:paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl