Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Wojciech Chmielewski (d60971wc_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 08:10:13 MET DST

On 30 May 1996, Andrzej Karpinski wrote:

> nie wiem co robi, ale moge powiedziec czego nie robi lub nie wstawia :) cala
> ta zabawa to jedna wielka gra niedomowien, kolorowe reklamy i robienie
> klientow w bambuko jesli tylko sie da. sprzet maja podobnej klasy co obsluge
> - niestety :(
>
> karpio

Co do Vobisu, wpadla mi przez przypadek plytka CD z WfW.311 dostarczana z
komputerami Vobisu. Czy ktos to widzial??? Ludzie, zebyscie widzieli ile
tam bykow ortograficznych na okladce!!:-) Z niektorych mozna naprawde sie
pokadac ze smiechu, a tak naprawde to raczej zenujace.
* Politechnika Gdanska Wojciech Chmielewski *
* Wydzial ETI e-mail address *
* Informatyka d60971wc_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl *
* max1_at_delta.ds2.pg.gda.pl *