Re: Caviary Rulez?????

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 31 May 1996 - 00:40:56 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:
>: IMHO robiac copy /b testujesz glownie:
>: 1) DOS
>: 2) BIOS
>:
>: Na ostatnim miejscu zas fizyczna predkosc dysku.

>Biorac pod uwage, ze Conner 340 dawal wynik 1.8MB/s, Conner 1.6 4.0,
>ostatnie Seagate'y ~5, to ja jednak twierdze ze testuje predkosc dysku.
>W dodatku o tyle fajna, ze z uwzglednieniem interferencji dysku z
>DOS/BIOS/Smartdrive, czyli docelowego srodowiska pracy (nie dotyczy
> [...]

Filesystemy to chyba najmniejszy problem. Problemem jest:
- odczyt prawdziwych, pokawalkowanych zbiorow, z 'machaniem'
 glowicami.
- zapis z read after write (w samym dysku), ktory potrafi byc
 o RZAD WIELKOSCI wolniejszy niz odczyt.

W zwiazku z tym podtrzymuje bezczelna i obsceniczna teze, ze
testowanie przez copy/b to tylko onanizowanie sie cyferkami,
ktore nie ma NIC wspolnego z szybkoscia dysku przy rzeczywistej
pracy.
;-)

pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski